Cât mai multe repetări sau runde în limita timpului. În concursuri, câștigătorul unui WOD “AMRAP” este concurentul cu cele mai multe repetări efectuate.

Sală de CrossFit.

Exercițiu în care se sare pe o platformă înaltă (de obicei o cutie) și înapoi jos, de unde ai sarit.

Exercițiu în care se sare pe cutie și se coboară pe partea opusă sariturii, astfel încât la finalul repetării  te afli de partea cealaltă a cutiei.

 

Împins culcat.

Genuflexiune cu bara pe spate.

Burpee.

Greutatea corpului.

Pieptul trebuie sa atingă bara.

Pus la piept și aruncat.

Gantere.

Indreptare.

Sărituri cu coarda, coada trecând de două ori pe sub picioare la fiecare săritură.

Fiecare minut până la timpul limită se execută un număr de repetări ale unui exercițiu. După finalizarea repetițiilor te poți odihni până la sfârșitul minutului.

Un WOD executat “For Time” este un antrenament în care se execută o serie de mișcări o singură datăcât mai repede, înainte de timpul limitaÎn concursuri, câștigătorul unui WOD “for time” este concurentul ce are timpul cel mai mic de execuție.

Cele 9 mișcări fundamentale din CrossFit: “air squat” – genuflexiune, “front squat” – genuflexiunea cu bară în față, “overhead squat” – genuflexiunea cu bară pe brațe, “shoulder press” – presă umeri, “push press”, “push jerk”, “deadlift” – îndreptare, “sumo deadlift high pull”, “medicine ball clean” – pus la piept cu mingea medicinală.

 

WOD-uri de referință în CrossFit ce au nume de fete. Aceste nume au fost alese la întâmplare și nu după persoane reale.

WOD-uri de referință în CrossFit ce au fost numite după soldați, pompieri ce și-au pierdut viață la datorie. Aceste antrenamente sunt mai dificile pentru a-i onora pe eroii al căror nume poartă.

Flotare din poziția “stând în mâini”, se folosește peretele pentru a-ți păstra echilibrul.

Flotare cu ridicarea mâinilor. Pieptul va atinge solul iar măinile vor fi ridicate de pe sol.

Greutate sferică cu mâner. Exercițiul cel mai întâlnit este Kettlebell Swing.

Genoflexiuni cu bara deasupra capului.

Genoflexiuni într-un picior.

Record personal.

Tracțiuni.

O repetare a unui exercițiu.

Ramat la inele. 

Așa cum este recomandat, parametrii recomandați pentru un anumit exercițiu (de exemplu: greutatea).

Un grup de repetări.

Presă umeri.

Smuls. 

https://www.youtube.com/watch?v=o6QniJ9FaG

Exercițiul zilei – o serie de exerciții care solicită întregul corp la maximcontra cronometru.